Nová mobilní verze hudební hitparády T-Music
13.01.2009Náš strategický partner, operátor T-Mobile, nás pověřil úkolem připravy mobilní verze ke značkové hudební hitparádě T-Music, čili úkolem nadmíru odpovědným, protože T-Music dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější české hudební hitparády. Naším úkolem bylo kromě samotného vytvoření služby, také reflexe na vzrůstající oblibu moderních telefonu s lepšími displayi, snížení počtu prokliků k hledanému obsahu a lepší prolinkování s downloads nabídkou operátora.
Moduly projektu
T-Music není pouze hitparáda, jsou to ucelené informace ze světa hudby kde návštěvníkům služby jsou k dispozici moduly:
- soutěže
- kam vyrazit
- hitparáda
- katalog interpretů
- události
- novinky
Propojení s operátorem
MicroMedia zajišťuje v rámci projektu také prolinkování s obsahově korespondující nabídkou vyzváněcích melodií, tapet na display a videí operátora. V rámci našeho CMS (content management system) je zajištěno rozpoznání přistupujících mobilních telefonů a jejich schopností tak, abychom pro každý telefon nabídnuli ke stažení pouze to, co telefon je schopný přehrát.
Napojení na nezávislého SMS brokera
Protože přáním operátora bylo i zachování přistupu k hitparádě, resp. její mobilní verzi, všem posluchačům bez rozdílu operátora, MicroMedia zajistila propojení na alternativního SMS brokera jehož služby jsou využity při přístupu z konkurenčních GSM sítí (O2 a Vodafone).
Napojení na MicroMedia ad-serving systém
V rámci projektu jsou definovaná místa pro self-promotion jednotlivých sekcí a jejich obsahu a proto zde našlo uplatnění také využití reklamní systému MicroMedia.
Ukázky obrazovek:
